دسته‌بندی نشده

آموزش سینمافوردی برای مدل سازی و ارائه یک بالش

در این راهنمای سریع از پکیج آموزش سینما فوردی ، ما تکنیک های مورد نیاز برای مدل شی بالش / بالش را در یک سینمای 4 بعدی بررسی خواهیم کرد. پس از استفاده از مطالب ساده ، ما سیستم Advanced Render Maxon را آزمایش می کنیم تا اثر عمق میدان (DOF) را به پردازش نهایی اضافه کنیم. این راهنما باید برای توسعه دهندگان C4D ویندوز مشاهده شود!

پرونده ها / پسوندهای اضافی:
پرونده های مرحله ای
سطح 1
مکعبی به ابعاد 760 سانتی متر 28 280 سانتی متر 7 760 سانتی متر و 50 50 1 1 50 50 درست کنید.

سطح 2
در این مرحله از آموزش cinema 4d به زبان فارسی پس از اجرای شی برای ویرایش (میانبر “C”) ، “Loop Select” را انتخاب کنید.

مرحله 3
همه طرف جسم مکعب را انتخاب کرده و روی یکی از چند ضلعی ها کلیک کنید.

4 مرحله
روی نام موجود در زبانه “Objects” کلیک راست کرده و گزینه نشان داده شده را برای افزودن برچسب “text” به فنجان خود انتخاب کنید.

5 مرحله
پس از انتخاب برچسب “Clothing” ، به زبانه “Clothing” بروید و “حالت Clothing” را روشن کنید. با این حال ، مقادیر مرحله “Moment” و “Clothing-or-Matic” را به 35 تغییر دهید و “Width” را روی 5 سانتی متر تنظیم کنید ، سپس بر روی دکمه “Adjust” در ردیف “Policy Inspection” کلیک کنید.

6 مرحله
اکنون بر روی دکمه “Clothing-O-Matic” کلیک کنید تا C4D به صورت خودکار شکل اصلی بالش ما را ایجاد کند.

7 مرحله
اکنون ما باید وارد سیستم شویم و برچسب “متن” را که به جسم مورد نظر خود اضافه کردیم حذف کنیم ، بنابراین برچسب “متن” را انتخاب کرده و کلید فاصله را روی صفحه کلید فشار دهید.

مرحله 8
وقتی بالش ما انتخاب شد ، به بخش “Character> Cloth NURBS” بروید. برای ایجاد رابطه والد و کودک ، شی object بالش را به سمت “پارچه NURBS” بکشید.

مرحله 9
اکنون با رفتن به “File> New Material” در برگه مواد ، مواد جدید ایجاد کنید.

مرحله 10
روی سواچ کلیک کنید و رنگی برای بالش خود انتخاب کنید. برای تأیید “تأیید” را کلیک کنید.

مرحله 11
از گزینه های اساسی ، کادر تأیید “کانال” را فعال کنید.

مرحله 12
با مشاهده گزینه های کانال “Bump” ، روی پیکان کشویی “Texture” کلیک کنید و به “Surfaces> Simple Noise” بروید.

مرحله 13
برای دسترسی به خصوصیات سایه زنی ، روی متن “نویز ساده” کلیک کنید.

مرحله 14
مقادیر فرکانس U و V را روی “40” تنظیم کنید.

مرحله 15
روی دکمه قبلی در بالای Editor Editor کلیک کنید تا به تنظیمات نویز ما بازگردید.

مرحله 16
“جبران تاری” را به 1٪ تغییر دهید.

مرحله 17
اکنون مواد جدید را از تب Material به روی بالش نمایش داده شده بکشید و رها کنید ، که برچسب نمایش داده شده را اضافه می کند.

مرحله 18
اکنون باید محیطی برای بالش خود ایجاد کنیم ، سپس ابتدا یک جسم “کف” ایجاد کنیم.

مرحله 19
اکنون یک شی “” Sky “ایجاد کنید.

مرحله 20
پنجره “تنظیمات پردازش” را باز کنید.

مرحله 21
روی دکمه “جلوه” کلیک کنید و “Global Lighting” را از فهرست گشودنی اضافه کنید. این فرایند را برای افزودن “عمق میدان” تکرار کنید.

مرحله 22
در برگه تنظیمات “Depth of field” ، “Blur power” را به 15٪ تغییر دهید. اکنون می توانید پنجره “تنظیمات پردازش” را ببندید.

مرحله 23
وقت آن است که صحنه ای کمی جالب تر خلق کنیم! بنابراین برخی از کپی های شی Cl “Clur NURBS” را تهیه کنید و آنها را همانطور که در تصویر زیر دارم ترتیب دهید. همچنین می توانید نسخه های مختلفی از مواد بالش ایجاد کنید ، به شما این امکان را می دهد که به هر شی بالش رنگ های مختلفی اضافه کنید.

مرحله 24
یک شی “” دوربین “ایجاد کنید.

مرحله 25
دوربین را انتخاب کنید و در زیر “عمق” “Front Blur” و “Rear Blur” را روشن کنید.

مرحله 26
به «نمای مناسب» بروید (F3 را فشار دهید). اکنون باید نقطه تمرکز را تعیین کنیم. این کار با استفاده از مربع در مرکز مخروط دوربین انجام می شود. وسط سه نقطه مرکزی را کلیک کرده و بکشید تا نقطه کانونی شما تنظیم شود. همچنین می توانید نقاط دیگر را کلیک کرده و بکشید تا مناطق تاری را در نمای نهایی خود کنترل کنید.

مرحله 27
اکنون باید دوربین خود را به عنوان دوربین صحنه اصلی تنظیم کنیم ، سپس به “Cameras> Scene Cameras> Camera” بروید.

مرحله 28
حالا روی دکمه رندر کلیک کنید تا نتیجه نهایی را ببینید.

مرحله 29
پس از پردازش ، با استفاده از ابزار Curve در فتوشاپ ، یک منحنی اساسی S بر روی تصویر نهایی اعمال می کنم.

admin

اثرات خطرناک تتو کردن برای بدن

مقاله قبلی

خط تولید پنی سیلین خوراکی افتتاح شد

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *