دسته‌بندی نشده

استخوان بندی در موهو

دراین مقاله از آموزش موهو به طور خلاصه به استخوان بندی در موهو می پردازیم وبا اجاد استخوان بندی برای کاراکتر خود می توانید به آن حرکت دهید. با کلیک روی اینجا مستقیما به آموزش این دوره می روید.

 تنظیم استخوان

این آموزش موهو براساس نتایج دو مورد قبلی ساخته شده است ،به شما یاد می دهد چگونه به یک شخصیت استخوان اضافه کنید. تو می توانی یا با پروژه ای که در آموزش 1.3 ایجاد کرده اید ادامه دهید ،
یا می توانید فایلی را که با عنوان “آموزش” برای شما فراهم شده باز کنید.
پوشه فرعی را در پوشه محتوای سفارشی خود قرار دهید.استخوان ها ابزاری مهم هستند که می توانید در Anime Studio استفاده کنید.
برای کمک به آسان سازی انیمیشن اگر به طراحی ها فکر می کنیدAnime Studio (مانند مواردی که در آموزش موهو های قبلی ساخته اید) به عنوان لاستیک نرم ، استخوان ها را می توان سیم های سفت دانست
در داخل لاستیک که به شما کمک می کند اشیا را حرکت دهید و قرار دهید.استخوان ها هرگز در یک نمایش نهایی نمایش داده نمی شوند ، آنها فقط هستنددر مراحل انیمیشن به عنوان ابزار استفاده می شود.
استخوان ها برای انیمیشن کاملا ضروری نیستند. آنهابرای متحرک سازی انواع خاصی از حرکت بسیار مفید هستند.ما در این و آموزش بعدی نشان خواهیم داد ، اما موارد دیگری وجود دارد.
روش های انیمیشن سازی نیز در Anime Studio. همانطور که به دست می آورید
با استفاده از Anime Studio ، شما یاد خواهید گرفت که استخوان چیست مناسب هستند و در مواردی که نیستند.

وارد کردن یک شی

Anime Studio را راه اندازی کنید و پروژه را از آخرین باز کنید.همانطور که یک پروژه Anime Studio را می سازید ، بعضی اوقات شما هستید.ممکن است بخواهد از اشیایی که قبلاً ایجاد کرده اید استفاده مجدد کند. وجود دارد.روشی آسان برای انجام این کار ، و ما اکنون از آن برای افزودن یک استفاده خواهیم کرد.

شخصیت پروژه.

دستور File> Import> Anime Studio Object … را انتخاب کنید.در کادر گفتگوی پرونده ظاهر شده ، به Anime بروید.پوشه محتوای سفارشی استودیو. (اگر هنوز ایجاد نکرده اید یکی ، راهنما> تنظیم پوشه محتوای سفارشی را برای ایجاد انتخاب کنید.یکی به “ایجاد پوشه محتوا” در صفحه 16 مراجعه کنید
راهنمای کاربران Anime Studio).
از پوشه محتوای سفارشی خود ، آموزش موهورا بیابید.پوشه اصول و پرونده “موارد اضافی آموزش” را باز کنید. گفتگو انجام می شود باز بپرسید که از کدام شی می خواهید استفاده کنید.

پروژه:

گفتگوی شی را وارد کنید.
لایه ای با نام “Frank” را در سمت چپ قسمت انتخاب کنید.گفتگو در سمت راست ، پیش نمایشی از Frank را مشاهده خواهید کرد. کلیک خوب. یک لایه جدید به پروژه شما اضافه خواهد شد. این لایه است یک کپی از لایه Frank از پروژه “موارد اضافی آموزش”. فرانک کاملاً پر شده و پر شده است – شما می توانید ببینید که چه چیزی صحنه با انتخاب File> Preview واقعاً به نظر می رسد.

افزودن استخوان

بیایید مقداری استخوان به فرانک بدهیم تا متحرک سازی او راحت شود. در پنجره لایه ها ، روی دکمه لایه جدید کلیک کنید. در منوی بازشو ظاهر می شود ، “استخوان” را انتخاب کنید. این را تغییر نام دهید
لایه جدید “اسکلت”. لایه Frank را به سمت بالا و درون لایه Skeleton به سمت بالا بکشید. این
مرحله بسیار مهم است – شما می دانید که می کشید لایه Frank در زمان صحیح اسکلتلایه برجسته می شود. در آخر آموزش موهو ، روی لایه Skeleton کلیک کنید تا مطمئن شوید که فعال است. وقتی این کار تمام شد ، صفحه Layer قرار می گیرد.
اطمینان حاصل کنید که لایه “Skeleton” در لایه انتخاب شده باشد.تابلو در حالی که کلید Alt را پایین نگه داشته اید ، روی کره کره چشم کلیک کنید.نماد در سمت چپ لایه اسکلت به طور موقت لایه های دیگر را مخفی کنید.

admin

ویروس دلتا جوانان را بیشتر درگیر می‌کند

مقاله قبلی

دستورالعمل های ایجاد چاپگر خطی برای یک مجله

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *