دسته‌بندی نشده

انتخاب عنوان در طراحی بنر

چگونه تیترهای برنده را برای آگهی های خود را بنویسیم؟ این سوالی است که بسیار مطر می شود ما در این مقاله آموزش طراحی بنر به این سوال پاسخ خواهیم داد.در ادامه مطالب اطلاعات خود را کامل کنید. و از مقالات مکتب تی وی در این زمینه غافل نشوید.کار آسانی نخواهد بود ولی با تکرار و تمرین می توانید مسلط شوید ودر کوتاه ترین زمان بهترین عناوین را برگزینید.

انتخاب عنوان مناسب

نوشتن متن هنری در آموزش طراحی بنر برای گفتن خیلی چیزها با خیلی کم.ما اغلب می بینیم افرادی که سعی می کنند اطلاعات زیادی را در آگهی های خود جمع کنند – که به راحتی آنها را آشفته و بی نظم نشان می دهد.بیایید نگاهی به برخی از بزرگترین مصرف کنندگان تبلیغات در ایالات متحده بیندازیم:

همه این اطلاعیه ها به وضوح پیامی را  درباره آموزش طراحی بنرمنتقل می کنند – فقط با یک یا دو جمله.البته اینها در حال حاضر مارک های بزرگی هستند و مردم آنها را به خوبی می شناسند ، اما هنوز هم درس های خوبی در این تبلیغات موفق وجود دارد.آن را کوتاه و شیرین نگه دارید. مردم وقت ندارند تا کارهایی را که برای خواندن تبلیغات 5 جمله ای بنر شما انجام می دهند متوقف کنند. اگر نمی توانید حداکثر با 2 جمله آن را بگویید ، شاید اصلاً آن را نگویید.
طبق آموزش طراحی بنر در ارتباطات خود واضح باشید. ماشین آسانسور قدیمی را خالی کرده و آن را با بنرهای خود مطابقت دهید.

به مردم چه پیشنهادی می دهید و می خواهید چه کاری انجام دهند؟
در آموزش طراحی بنر شوخ طبع باشید – یا نه – به نظر نمی رسد مهم باشد. برخی از تبلیغات از رمزهای عبور هوشمند برای فریب شما (Verizon) استفاده می کنند ، در حالی که برخی دیگر به سادگی آنچه را می فروشند به شما می گویند (کارت های هدیه آمازون)
از مردم بخواهید کاری انجام دهند. بیشتر این بنرها حاوی فعل فیزیکی هستند. اینها کلماتی هستند که دلالت بر عمل دارند ، مانند:
برو
دیدن
بیا
جشن گرفتن
آموزش طراحی بنر به شما می گوید که آینده را ببینید. گوگل می خواهد شما از صفر به اضافه وزن بروید. Verizon دوست دارد شما در زمینه آنها بهترین باشید.

“عناوین خود را به عنوان یک اقدام بسازید – و افراد به احتمال زیاد آن اقدام را انجام می دهند.”

همچنین در آموزش طراحی بنرتوجه به این نکته مهم است که بنرها از نظر محتوا متفاوت هستند. اگر در حال نوشتن پست وبلاگ یا تبلیغات فیس بوک هستید ، معمولاً با عنوانی مانند 5 موردی که باید در مورد آنها بدانید … یا 10 نکته مخفی برای موفقیت در استفاده از آنها … اما این لزوماً راهی برای پیش بردن نیست. با تبلیغات بنر. .

نکته اصلی که باید درآموزش طراحی بنر بخاطر بسپارید زمان ، یا بهتر بگوییم ، کمبود وقت است. شما فقط یک ثانیه ثانیه دارید تا چشم یک چشم انداز را جلب کنید ، بنابراین این توجه کوچک را به چیزی که واقعاً نیازی به گفتن آن نیست هدر ندهید. این تصمیم بزرگی به شما می دهد تا مورد بعدی را در لیست قرار دهید. عنوان فرعی. انجام دادن یا ندادن؟

admin

دستکاری پروتئینی خاص در مغز روشی جدید برای درمانآلزایمر

مقاله قبلی

آخرین آمار کرونا در ایران؛ فوت ۱۲۷ بیمار در شبانه روزگذشته

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *