دسته‌بندی نشده

ترفندهایی برای آموزش طراحی بسته بندی

اگر می خواهید محصولی را بسته بندی کنید بهتر است به جای یک بسته بندی ساده، برای آن ایده ای در نظر داشته باشید تا جالب تر و خاص تر شود. برای یک بسته بندی شیک می توانید با کمک الگوهای آموزش طراحی بسته بندی و با استفاده از نرم افزار های مرتبط گرافیکی و طراحی مثل فتوشاپ یک بسته بندی خاص داشته باشید.

بعضی از طراحی ها برای بسته بندی محصول به گونه ای هستند که در عین حال که دارای طراحی دو بعدی هستند اما به صورت سه بعدی جلوه می کنند. در نتیجه این کار باعث جلب توجه بیشتر و ظاهری زیبا تر می شود که در دوره طراحی بسته بندی به آن اشاره شده است .

1. سبک های اوریگامی فقط مخصوص قهرمانان نیست
بعضی اوقات با چنین بسته زیبایی روبرو می شوید که فقط نفس شما را می گیرد. طرح های پیچیده الهام گرفته از اوریگامی خیره کننده به نظر می رسند و بسته بندی را به یک اثر هنری تبدیل می کنند.

بیشتر طرح های اریگامی براساس الگوهای بسیار ساده و قابل تأمل ساخته شده اند و آن ها را می توانید برای ساخت جعبه های ساده که در اموزش بسته بندی گفته شد نیز به کار ببرید.

نمک های حمام کردن
بسته بندی عجیب و غریب این نمک های حمام لمسی قوی و به طرز شگفت انگیزی با تکه های مرکبات تزئین شده است.

بسته بندی نمک حمام شما بسیار شجاع هستید ، سعی دارید طراحان اریگامی خود را از ابتدا بسازید ، قبل از ورود به کامپیوتر ، آرایش کاغذ خشن و سطح پایین را امتحان کنید – اینگونه است که شما یک طرح دو بعدی را به یک محصول سه بعدی تبدیل می کنید. سبک های اوریگامی همیشه کاربردی ترین و منعطف ترین ها در طراحی بسته بندی نیستند ، بنابراین بهترین گزینه ها برای بسته های تخت است.

2. بسته بندی را با استفاده از برچسب های آسان پخت و پز ساده کنید
در یک انتهای طیف یک بسته زیبا به سبک اریگامی قرار دارد و در انتهای دیگر سادگی طراوت یک برچسب سبک ساخته شده است.

برچسب ها را می توان به بطری ها متصل کرد یا آزادانه با پارچه ها پیچید. طراحی آنها بسیار ساده است (هیچ تنظیم پیچیده ای برای تنظیم وجود ندارد) و چاپ آنها ارزان است ، اگر بودجه شما کم باشد بسیار مناسب است.

این به معنای بی اثر بودن برچسب ها نیست – برچسب طراحی شده می تواند بسته های دست ساز زیبایی مانند این برچسب های لباسشویی به همراه داشته باشد.

لیبل ها یک انتخاب عالی برای فروشگاه های مستقل و سایر مشاغل کوچک است که می خواهند بسته های مارک دار را سریع و ارزان تولید کنند و واقعاً می توانند به طعم محصول بیفزایند. برچسب ها و برچسب های ساده نیز بسیار مفید هستند – ویرایش آنها آسان است و می تواند متناسب با محصولات مختلف باشد.

اجازه دهید تایپوگرافی شما محصول را بفروشد
تایپوگرافی چنین عنصری دگرگون کننده در طراحی گرافیک است – یک سری کلاسیک انتخاب کنید و یک محصول بلند پروازانه ایجاد کنید ، یا به جای آن به سراغ یک سری بدون سانس بروید و محصولی را که ناگهان باحال و شیک است دور بیندازید.

بسته بندی بطری های شراب و آبجو نمونه های خوبی از قدرت تایپوگرافی برای فروش یک محصول به یک بازار خاص را ارائه می دهد.

مشاهده خواهید کرد که بیشتر برچسب های شامپاین از فونت های سنتی serif یا عناوین ردیابی سنگین استفاده می کنند که ارتباط لوکس و با کیفیت بالایی دارند.

بسیاری از بطری های آبجو شامل انواع غیررسمی سان سریف یا گرانج هستند تا بر طبیعت آرام و آرامش بخش محصولاتشان تأکید کنند. بطری های شراب ممکن است متفاوت باشد – ممکن است شراب گران قیمت یک سری کلاسیک برای توجیه برچسب قیمت داشته باشد ، یا شراب جدید موجود در بلوک ممکن است از نوع تخته مدرن استفاده کند ، همانطور که در این قالب برچسب مدرن است ، برای جذب مصرف کنندگان جوان و آگاه به مد. .

هنگام طراحی بسته بندی خود ، چندین نوع مختلف سبک را در طراحی های اولیه خود امتحان کنید. طرح های مختلف را به یک نمونه بازار یا به دوستان / خانواده نشان دهید – چه سبک هایی برای یک جمعیت خاص خاص جذاب است؟ آیا سن ، درآمد یکبار مصرف یا انتخاب سبک زندگی گروه های خاصی را به سمت بدن یا بدن دیگر سوق می دهد؟

هنگامی که آزمایش خود را انجام دادید ، تمایل بیشتری برای استفاده از نوعی که بیشتر مورد توجه بازار هدف شما قرار می گیرد احساس می کنید.

4. از یک پالت رنگ طبیعی استفاده کنید
روزهای بسته بندی جسورانه و صیقلی به پایان رسیده است. برای مطرح شدن در بازار مدرن ، باید در این مورد بحث کنید.

رنگ های تونال الهام گرفته از طبیعت ، با تمرکز بر روند عمومی محصولات تجاری که از محیط و اخلاق آگاهی بیشتری دارند ، تأثیری آرام بخش دارند.

سعی کنید از سایه های رنگ روشن استفاده کنید تا جلوه شستشو به بسته بندی یا عناصر رنگی همراه با کاغذ یا کارت قهوه ای طبیعی ، مانند این طرح بسته بندی صابون های طبیعی ، بدهد.

حتی اگر محصولات شما 100٪ ارگانیک نیستند یا از بازار کشاورزان تازه تولید نمی شوند ، هنوز هم می توانید با یک پالت رنگی آلوده به بسته بندی خود جلوه ای عالی ببخشید.

5. عکاسی را با حداقل سبک ها ترکیب کنید
روند بسته بندی در حال آمدن و رفتن است و چیزی که همیشه جریان داشته است نوع گرافیکی است که احساس مناسب بودن می کند. در حال حاضر به نظر می رسد که گرافیک مصور یا طرح های تایپوگرافی ساده محبوب ترین رسانه گرافیکی هستند.

عکاسی ممکن است در حال حاضر در بسته بندی معمول نباشد ، اما این بدان معنا نیست که اگر به درستی طراحی شده باشد ، نمی تواند شیک و مرتبط به نظر برسد.

برای اینکه جلوه های ظریف و مدرن عکاسی خود را حفظ کنید ، به گرافیک چشمگیر پایبند باشید و استفاده از عکاسی سیاه و سفید را در نظر بگیرید. همراه با تایپوگرافی رنگارنگ ، می تواند واقعاً چشم نواز و پرطرفدار به نظر برسد.

یا از این الگوهای مینیمالیستی برای لوازم آرایشی و عکاسی رنگی گروهی با یک نوع ساده و بدون آفتاب و در رنگی متناسب الهام بگیرید.

افزودن گرافیک های رنگی یکپارچه در پشت متن سفید ، طراحی را فوق العاده مدرن و شبیه به برنامه نگاه می دارد.

6. برو آرتي!
مطمئناً ، یک برچسب ممکن است کوچک باشد ، اما این بدان معنا نیست که نمی تواند مشت بخورد. برچسب ها مکان مناسبی برای خلاقیت واقعی هستند و مواد رویایی بسیاری از طراحان گرافیک هستند.

بسیاری از مارک ها در حال کشف روش هایی برای منحصر به فرد نشان دادن محصولات خود هستند و برخی دیگر محصولات ویژه ای را تولید می کنند تا آرزوی مشتریان وفادار خود را افزایش دهند.

در نتیجه ، همکاری با هنرمندان در دنیای طراحی بسته بندی رایج شده است. به خصوص برای بطری های شراب ، مواد آرایشی و لباس ، برچسب هایی با لمس هنری به تعریف محصولات به عنوان محصولات خاص ، بلند پروازانه و خاص کمک می کنند.

اگر Damien Hirst را در شماره گیری سریع ندارید ، باید کلاه هنری خود را بپوشید. اتمام های نقاشی شده ، سبک های غیرمعمول و تصاویر با دست روی بسته بندی شگفت انگیز به نظر می رسند و به شما کمک می کنند تا طرح شما از جمعیت متمایز شود.

اگر شما یک دست زیرک با برس نیستید ، نگران نباشید – هنر دیجیتال برداری در بسته بندی های مدرن به همان اندازه مطلوب است.

admin

تاثیر کرونا در بروز سکته مغزی

مقاله قبلی

ضرورت انجام حرکات ورزشی در ایام کرونا

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *