دسته‌بندی نشده

جمعیت زیاد وسایل حمل و نقل عمومی، یکی از عوامل مهم تشدید کروناست

به گزارش خبرنگار مجله مدیکال آنلاین، خوشبختانه در طی یک ماه تعداد کشته شدگان کوید 19 به شدت کاهش یافته و در روزهای گذشته تعداد کشته ها به کمتر از 150 نفر رسیده است که به گفته وزیر بهداشت روزانه یک کشته ناگوار است. روز فرا رسیده است ، و آرزو می شود که روزانه تعداد پانصد نفر کشته شده باشد ، که جای خوشبختی است ، اما کاهش تعداد مرگ و میرها پایان داستان نیست و باید مراقب باشید تا Covid 19 کامل و 100٪ کامل شود.

زالی ، فرمانده ستاد مدیریت کرونا در تهران: اوضاع در تهران هنوز ضعیف است و ما نباید شرایط را راحت و پایدار بدانیم.
کرونا به دلیل محدودیت های شدید اعمال شده بر شهرهای مختلف و تغییراتی که منجر به تغییر وضعیت شهرهای قرمز به صورتی و نارنجی و ظهور شهرهای آبی شده است ، نباید برای ما طبیعی باشد. به خصوص با توجه به مکالمه اخیر در مورد کرونا انگلیسی ، فرد با رعایت اصول بهداشت و کاهش تعداد بیماران و مرگ ها راضی نیست که منتظر هر شرایطی باشد و خود را برای روزهای آینده آماده کند.

با توجه به احتمال شیوع جدید ویروس ، رعایت اصول بهداشتی و استفاده مداوم از ماسک و جلوگیری از مسافرت های غیرضروری ، به ویژه فاصله اجتماعی ، تا تکمیل ، واکسیناسیون و درمان کرونا ضروری است. اما چگونه؟!

گسترش سریع اپیدمی کرونا ، و همچنین اهمیت فاصله اجتماعی و از همه مهمتر ، نیاز فوری به وسایل حمل و نقل عمومی و استفاده آنها از وسایل حمل و نقل عمومی ، به ویژه Metro و RT ، شما باید در مورد یک راه حل فکر کنید و طرحی را برای کاهش ساعات کار اجرا کنید. کاهش یک سوم نیروی کار نیز اقدامی برای کاهش ترافیک و ازدحام در حمل و نقل عمومی در نظر گرفته شد.

اگر در چند ماه گذشته با مترو و RT کار کرده اید ، مطمئناً یک جمع عجیب و عجیب و غریب از مردم است ، حتی با صحنه های عجیب و متناسب از حرکت انسان ، به ویژه در خطوط اول و چهارم مترو ، و همچنین RT. ولیعصر ، شما با تجریش و بالعکس ملاقات کردید و این سوال مطرح می شود: اگر ما در محیط کرونا نیستیم و مسئولان می گویند فاصله اجتماعی مهم نیست ، پس در کوتاه ترین زمان ممکن با این افراد چه باید کرد؟

مهم است که تشخیص دهیم کرونا در حمل و نقل عمومی فعالیت می کند

هال ، رئیس ستاد کرونا گفت: “ما برای کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از کرونا به همه افراد درگیر نیاز داریم.” این مشارکت در حال حاضر فقط از طریق فاصله اجتماعی امکان پذیر است. اما نقش مسئولان در این مسئله مهم چه بود؟

حدود یک ماه پیش ، رئیس جمهور یک کارت ملی برای حمل و نقل عمومی در طول روزهای کرونا ارائه داد ، اما مقامات حمل و نقل شهری از آن انتقاد کردند و آن را انجام ندادند.

رئیسی ، سخنگوی آژانس ملی مبارزه با کرونا گفت: “استفاده از نقشه ملی هنگام ورود به مترو آسان نخواهد بود زیرا مترو شرایط متفاوتی نسبت به هواپیما دارد.” او قطار و پرش دارد.

از دیگر برنامه های اجرا شده توسط دولت می توان به طرحی برای کاهش حمل و نقل عمومی و ساعت اصناف اشاره کرد که به اصناف مقر ملی مبارزه با کرونا اجازه می دهد تا اصناف غیر ضروری تا ساعت 6 عصر فعالیت کنند و خدمات پارک عمومی را به مسافران ارائه دهند. همچنین تا ساعت 20:30 مجاز بود که به گفته مردم و مسئولان شهری منجر به شیوع ویروس کرونا در اتوبوس ها و قطارهای مترو شود اما نتیجه ای نداشت.

علی آتا ، سخنگوی شورای شهر تهران گفت: چنین تصمیمی باعث کاهش شیوع کرونا نمی شود بلکه منجر به ازدحام در ساعات آخر پارک حمل و نقل عمومی می شود و موجبات نارضایتی شهروندان و بی توجهی به اوضاع را فراهم می کند. زندگی اکثر شهروندان کار را برای افراد کم درآمد و آسیب پذیر دشوار می کند.

محدودیت ها در کاهش آمار موثر بوده اند

با توجه به اینکه دولت تاکنون محدودیت های مختلفی را برای کاهش تعداد تصادفات و مرگ و میرها و همچنین مشارکت سریع و اجرای پروتکل های بهداشت عمومی اعمال کرده است ، باید گام جدید و مهمی در جهت پایان دادن به حرکات بی شمار و در شرایط فعلی کرونا و غیر مترو و RT برداشته شود. .

سالها پیش و مدتها قبل از شروع کرونا ، ما با اعضای ناوگان حمل و نقل عمومی ، به ویژه مترو ، و اعضای شورای شهر و سایر مقامات مربوطه با نگرانی در مورد قرارگیری خط 6 ، کمبود بودجه و قطار دیدار کردیم. آنها همچنین توطئه ها را دلیل اصلی جمعیت زیاد عنوان کردند. در روزهایی که فرد مبتلا به Covid 19 می توانست هفت نفر را آلوده کند ، نیاز به فاصله اجتماعی از اهمیت بیشتری برخوردار شد و لازم بود راه حلی برای آن پیدا شود.

محمد سالاری ، رئیس کمیسیون توسعه شهری شورای شهر تهران گفت: حمل و نقل عمومی در روزهای اوج کرونا نقض شده است و اگر بخواهیم فاصله اجتماعی را کنترل کنیم ؛ در شرایط تختخواب ؛ متاسفانه رئیس جمهور وظایف و شعارهای خود را از دست داده است.

با توجه به این موضوعات ، مقامات سریع و موثر تصمیم خواهند گرفت تا از شر این شرایط چند نفره که دلیل اصلی افزایش آمار کرونا ، افزایش تعداد بعدی و احتمالی کرونا و حداقل یک نگرانی است ، خلاص شوند. تعداد بسیار زیادی از افراد کاهش یافته است.

علاوه بر این ، این روزها که شاخص آلودگی هوای تهران در خطرناکترین حد خود قرار دارد ، مسئولان انتظار دارند مردم حتی نحوه استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی را بلد نباشند ، حتی اگر مردم از آلودگی هوا به مترو و اتوبوس پناه ببرند. از کجا کرونا را در نگرانی های حمل و نقل عمومی تهیه کنید؟

آتش سوزی همه گیر AAAAA پشت سر ما منتظر است

حمید سوری ، رئیس کمیته اپیدمیولوژی ستاد کرونا در تهران ، در مصاحبه با بخش پزشکی آنلاین مجله پزشکی آنلاین پزشکی گفت: ما ده استان مانند بوشهر داریم که خوشبختانه روزانه حتی یک مورد مرگ در شهرهای خود ندارند و این آمارها نشان می دهد که سیاست ها و برنامه هایی که پس از اوج گیری همه گیر در اواخر آبان ماه اجرا شد ، توانستند این اپیدمی را در روز اول و در دسامبر کنترل کنند. تعداد کشته شدگان در روز با 479 کشته زیر 120 است. این تعداد رسیده است و ما در آغاز 108 شهر سرخ داشتیم که اکنون به 7 شهر رسیده است ، اما با توجه به این آمارهای امیدوار کننده ، نباید از این امر چشم پوشی کنیم.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات کلیدی که در اپیدمی کوید 19 نقش دارد ، حمل و نقل عمومی و عمومی است. نتیجه هر بیماری عملکرد قرار گرفتن در معرض ، به ویژه در ویروس کرونا است که از طریق فعل و انفعالات انسانی منتقل می شود. در گام اول باید میزان تماس را کنترل کرد تا عواقب آن به حداقل برسد. Coveid Epidemic 19 یکی از معدود اپیدمی هایی است که ارتباط زیادی با رفتار و سبک زندگی انسان دارد ، بنابراین علاوه بر سیاست صحیح ، ما به مشارکت بازیگران اصلی و افراد در این سیاست نیاز داریم.

“مردم عزیز ، ما باید از مردم و مردم محافظت کنیم. متأسفانه با وجود تغییر در شرایط کار افرادی که به صورت پاره وقت یا پاره وقت تبدیل شده اند ، بیشتر در خانه می مانند ، بیشتر در خیابان هستند و شاهد آن هستیم. علاوه بر این ، آلودگی هوا را نیز افزایش می دهد.

وی گفت: اگرچه خودروهای بدون مجوز در شهرهای مختلف ممنوع است ، اما این ممنوعیت در مورد افرادی كه با وسایل حمل و نقل عمومی سفر می كنند اعمال نمی شود و این نكته ای است كه باید در سیاست های كلان كشور به آن توجه شود.

رئیس کمیته اپیدمیولوژی ستاد کرونا افزود: در مورد شاهد سلیمانی ، بنیاد ما نظارت و نظارت بر کرونا یا افراد آسیب دیده یا مشکوک علامت دار و نظارت بر رفتار این افراد مانند کارت های بانکی ، کارت سوخت ، کارت و غیره است. حتی مسافرت در شهر مجاز نیست زیرا حمل و نقل عمومی اصلی ترین مداخله در شیوع و توزیع این بیماری همه گیر است و باید توجه داشت که اگر به این موارد توجه نکنیم و افراد را تحت نظر نداشته باشیم ، تعداد بیماران و مرگ و میر را کاهش می دهیم. .

سوری افزود: متأسفانه زیرساخت های حمل و نقل عمومی در کشور ما ضعیف است و این ضعف در مدت زمان کوتاهی قابل حل نیست و مهمترین تصمیم در حال حاضر اجرای پروتکل های سختگیرانه بر روی مردم به ویژه در مناطق حومه است.

admin

بازگشایی تالار‌ها با رعایت پروتکل های بهداشتی در مناطق زرد

مقاله قبلی

عدم توزیع واکسن ایرانی تا اواخر خرداد

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *