بهداشت و درمان

ضرورت انجام حرکات ورزشی در ایام کرونا

به گزارش خبرنگار مجله مدیکال آنلاین، سازمان بهداشت جهانی (WHO) توصیه می کند افراد به دلیل بیماری قلبی ناشی از بی خانمانی و فعالیت ، فعالیت و ورزش خود را افزایش دهند.

دستورالعمل های جدید سازمان بیش از 150 تا 300 دقیقه فعالیت هوازی متوسط ​​در هفته برای بزرگسالان و به طور متوسط ​​60 دقیقه برای کودکان توصیه می کند. به افراد مسن 65 سال و بالاتر توصیه می شود برای بهبود سلامت خود و جلوگیری از خطر عفونت های پوستی در فعالیت های متعادل و هماهنگ و همچنین تمرینات قدرتی شرکت کنند.

این سازمان همچنین به زنان باردار توصیه می کند که در دوران بارداری و پس از زایمان ورزش کنند.

سازمان بهداشت جهانی گزارش داده است که از هر 4 بزرگسال 1 نفر و از هر 5 نفر 4 نفر ورزش کافی ندارند و باعث بدتر شدن کرونا می شود. .

تهدروس آدنوم ، رئیس سازمان بهداشت جهانی گفت: ورزش برای سلامتی و سلامتی بسیار مهم است. این می تواند به شما کمک کند تا سالها به زندگی شما اضافه شود و عمر تنفسی شما افزایش یابد.

فیونا بول ، مدیر ورزش در سازمان بهداشت جهانی ، می گوید که دستورالعمل ها همچنین راهنمایی در مورد اعتدال را ارائه می دهند.

بول گفت: “حدود 150 دقیقه فعالیت در هفته مهم است.” پیش از این ، کارشناسان فکر می کردند که تمرین باید در قالب 10 دقیقه انجام شود. البته یک فعالیت 10 دقیقه ای خیلی مهم نیست و تمام فعالیت های ما باید در 150 دقیقه شمارش شود.

 

admin

ترفندهایی برای آموزش طراحی بسته بندی

مقاله قبلی

انتقال کرونا بر اثر بلند صحبت کردن ۵۰ درصد افزایش می یابد

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *