دسته‌بندی نشده

نکات مهم برای خلاقیت در آموزش طراحی لوگو

در این بخش برای شما مطالبی را آماده کرده ایم که در طراحی یک لوگو و آرم خلاقانه شما را راهنمایی می کند. یکی از ایده های جالب برای طراحی لوگو در آموزش طراحی لوگو اسم بیان شده است. در نظر گرفتن نکات کوچک و جزئی می تواند تاثیر به سزایی در کیفیت و بهبود لوگو شما داشته باشد.

1. با نام تجاری خود شروع کنید
هدف از این برند چهره بودن شرکت است اما نمی توان همه چیز را در شرکت خلاصه کرد. نام تجاری بخشی از تبلیغات تجاری شماست و از خط داستانی شما رشد می کند. لحظه ای فکر کنید که چرا شرکت شما آنچه را انجام می دهد انجام می دهد ، به چه کسی خدمت می کند ، در کجا و چگونه تأثیر می گذارد و چرا نماینده آن است. پیروی از این سوالات به شما کمک می کند تا یک راهنمای تجاری خوب بسازید و تصاویر و پیام هایی بسازید که معنای بنر شما را متعادل و پشتیبانی می کند و به مرور زمان آن را به یاد ماندنی می کند. آموزش طراحی موکاپ اسم و لوگو در این زمینه می تواند برای شما مفید باشد.

2. اصول اساسی یک علامت را درک کنید
Rocket Creative – یک طراحی گرافیکی ، تلفیقی از یک تصویر با یک آرم مبتنی بر متن در Envato Elements
قبل از اینکه آرم خود را بسازید ، مهم است که از سه اصل اساسی یک مارک مطلع شوید تا بتوانید انتخاب کنید که کدام یک برای مارک خاص شما بهترین است. آرم:

برچسب های مبتنی بر تصویر ، به عنوان مثال توییتر
مارک های مبتنی بر متن ، مانند Google
به عنوان مثال ، ترکیبی از تصاویر و یک چارچوب متن محور.

3. مراقب باشید که یک آرم خوب چگونه به نظر می رسد

4- برای بهترین الهام بخش برای اطلاع رسانی از طرح ها ، دستورالعمل ها را دنبال کنید
از سنت ها نباید کورکورانه پیروی کرد ، اما آنها یک منبع مرجع عالی برای ایده ها و الهام بخش برای طراحی خلاق هستند. سیستم ها و سبک های موجود می توانند:

بعداً ، ما ایده های طراحی خلاقانه در این سبک را از نزدیک بررسی خواهیم کرد و ایده های جالب طراحی لوگو برای مشاغل را به شما نشان خواهیم داد که آنها را با سلیقه خوب اجرا می کند.

5- از رقابت آگاه باشید
مطالعه آرم های تجاری در داخل و خارج از محل خود راهی عالی برای یافتن بهترین الهام برای طراحی خلاقانه لوگو و اصلاح ایده های طراحی خلاقانه خود است. هنگامی که به نمادهای جالب لوگو نگاه می کنید ، از خود بپرسید که آیا آرم ها شش ویژگی یک طراحی آرم را منعکس می کنند؟ اگر چنین است ، چگونه و اگر نه ، چگونه منحرف می شوند؟ وقتی به آرم های شرکت های موجود در جایگاه خود نگاه می کنید ، آیا ارتباط مشترکی بین آنها می بینید؟ اگر چنین است ، از خود بپرسید که چگونه می توانید روند آنها را متمایز کرده و از این طریق آرم خود را برجسته کنید.

6. آزمایش کنید
بهترین ایده های آرم تجاری احتمالاً در خواب به سراغ شما نمی آیند – حتی اگر ممکن است. به احتمال زیاد با استفاده از یک فرآیند آزمون و خطا ، ایده هایی برای طراحی خلاقانه یک آرم ارائه می شود. اگر بلافاصله به طراحی مناسب برخورد نکردید ، ناامید نشوید – فقط بر روی ایده های طراحی خلاقانه خود کار کنید تا زمانی که آنها حل شوند.

در اینجا هفت روند آرم معاصر با ایده طراحی آرم برای هر روند از Envato Elements و چهار ایده آرم خلاق از خالق Envato وجود دارد.

روند 1. سادگی را در آغوش بگیرید

از آنجا که آرم شما مبنای شناسایی برند شما است ، ممکن است اعتقاد داشته باشید که باید پیچیده باشد. در تلاش برای ایجاد چیزی بدیع ، می توانید هرچه بیشتر ایده و عنصر را در این نماد کوچک قرار دهید.

آنچه شما باید انجام دهید در واقع عکس این است. اگر تکالیف خود را انجام داده اید و آرم انواع ایده های تجاری به سبک آرم را آموخته اید ، می دانید که سادگی ویژگی غالب بهترین آرم ها است. سادگی مدت زمان طولانی کلمه کلیدی در طراحی گرافیک معاصر و با گسترش آن ، طراحی آرم بوده است.

یک آرم ساده به بیننده اجازه می دهد تا آن را با یک نگاه تشخیص دهد و مدتها بعد از نام اصلی آن را به خاطر بسپارد. مزیت دیگر سادگی در طراحی آرم این است که به آرم اجازه می دهد تا در انواع برنامه ها ، از دیجیتال گرفته تا چاپ ، کار کند. اگر از خطوط ریز ، رنگ ها ، شیب ها و جزئیات زیادی استفاده کنید ، احتمالاً وقتی آرم شما بزرگ شود و یکپارچگی خود را از دست بدهد ، بد خواهد شد. برای تست طرح خود ، سعی کنید آن را در یک مربع یک اینچ قرار دهید و نتایج را قضاوت کنید.

روند 2. رنگ را جشن بگیرید

مدتی است که رنگهای روشن روند غالب در طراحی گرافیک است. و دلیل خوب: رنگ تأثیر عمیقی بر روان انسان دارد که باید در نظر بگیرید. شما باید تأثیر رنگهایی را که روی مخاطب هدف خود انتخاب می کنید درک کنید و رنگهای آرم شرکت را انتخاب کنید که آنها به آنها پاسخ مثبت دهند.

وقتی به دنبال ایده های خلاقانه لوگو هستید ، نحوه استفاده از رنگ را دنبال کنید و درباره پیامی که می خواهید با رنگ در برند و طراحی آرم خود برقرار کنید ، فکر کنید.

طراح آرم برای یک مرکز مراقبت روزانه که ارقام هندسی را نمایش می دهد
روند 3. از تایپوگرافی تخیلی استفاده کنید

یکی از جذاب ترین تحولات در طراحی آرم معاصر استفاده خلاقانه از تایپوگرافی است که باعث شده بسیاری از مارک ها از آرم ها و آرم های مبتنی بر تصویر و نمادهای متنی و تصویری دور شوند و آرم های فقط متن را در آغوش بگیرند.

با استفاده از این نوع آرم ، تخیل برای نشان دادن نام کامل شرکت ، مونوگرام یا اولیه استفاده می شود. آرم های متنی گزینه خوبی برای مشاغل با نام نسبتاً کوتاه هستند زیرا نام را از آن خارج می کند و به راحتی می توان آن را با نام تجاری مرتبط کرد.

آزمایش های تایپوگرافی را می توان بر روی آرم های متنی و تصویری نیز اعمال کرد ، جایی که مانند مثال زیر ، نامه ای در نام شرکت با حفظ نام شرکت با اشیای مربوطه جایگزین می شود. آزمایشات همچنین می توانند منجر به ایجاد فرم های تایپوگرافی جدید ، ادغام عکس ، اصلاح قلم موجود و موارد دیگر شوند.

نام شرکت شما با یکی از این الگوهای جالب آرم چگونه خواهد بود؟

فقط یک آرم Twitch Text ایجاد می کند
طراحی آرم برای یک آژانس کارمندی ایجاد می کند
آرم ساز فروشگاه دو رنگ هدیه
یک آرم ساده برای یک شرکت خدمات حمل و نقل ایجاد می کند

روند 4. تجربه در هندسه

ما همه چیز را در مورد اشکال هندسی – مربع ، مستطیل ، دایره ، مثلث – در مدرسه ابتدایی یاد می گیریم ، و همانطور که مشخص شد ، این اشکال نقش مهمی در طراحی آرم دارند. این اشکال اساسی تقارن و شکل ظاهری را در طراحی آرم ایجاد می کنند.

آرم های هندسی بسیار ساده هستند که می توانند به راحتی و به طور مداوم اصلاح شوند ، و این ارتباط مزایای برقراری ارتباط مستقیم بین کیفیت اصلی یک کسب و کار را دارد.

admin

کسانی که موادمخدر مصرف می کنند بیشتر دچار کرونا می شوند

مقاله قبلی

انگلیس به واکسن کرونای آکسفورد مجوز داد

مقاله بعدی

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *