Warning: Attempt to read property "published_at" on null in /home/h219179/public_html/tebyan/wp-content/plugins/wordpress-seo/src/builders/indexable-post-type-archive-builder.php on line 93

Warning: Attempt to read property "last_modified" on null in /home/h219179/public_html/tebyan/wp-content/plugins/wordpress-seo/src/builders/indexable-post-type-archive-builder.php on line 94
حراج!

ماساژور برقی مدل HXR-B025

88,000,000 

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ﺗﺤﻮﯾﻞ اﮐﺴﭙﺮس

ﺿﻤﺎﻧﺖ اﺻﻞ ﺑﻮدن ﮐﺎﻟﺎ

bazartamin ad
شناسه محصول: 12105904 دسته:

توضیحات

باعث تسکین درد، سفتی و سفتی عضلانی می شود و گردش خون را بهبود می بخشد.
همراه با سرهای ماساژ قابل تنظیم برای ماساژ بافت عمیق در قسمت های مختلف بدن.
ظرفیت باتری قابل استفاده از 2 تا 3 ساعت در هر بار شارژ را با قابلیت خاموش شدن خودکار فراهم می کند

توان مصرفی 25
نوع ماساژ ضربه‌ای
سایر توضیحات تسکین دردهای عضلانی
این دستگاه ماساژ باعث تسکین عضلات سفت، درد و سفت شدن کمر می شود و بافت نرم سفت را شل می کند. تفنگ ماساژ بافت عمیق آن گردش خون را از طریق ضربه تحریک می کند، به سرعت تجمع اسید لاکتیک را که پس از ورزش اتفاق می افتد کاهش می دهد و زمان ریکاوری عضلات را به طور قابل توجهی کوتاه می کند.

قدرتمند
ماساژ بافت عمیق حرفه ای به یک موتور پیچیده نیاز دارد تا در عین به حداقل رساندن صدا، قدرت را ارائه دهد. این موتور پیشرفته تا 2800-3200 ضربه در دقیقه را ارائه می دهد و قدرت بالایی را با کمترین نویز ارائه می دهد و به لطف فناوری منحصر به فرد کاهش نویز به 50-35 دسی بل در حین کار می رسد. می توان از آن در خانه ها، سالن های ورزشی، ادارات و غیره استفاده کرد.

تفنگ ماساژور با ظرفیت باتری بزرگ
ماساژور دستی مجهز به یک باتری لیتیومی با ظرفیت 2400 میلی آمپر ساعت است که به آن اجازه می دهد تقریباً 2 تا 3 ساعت در هر بار شارژ کار کند (بر اساس سرعت متفاوت است). تفنگ ماساژور همچنین دارای ویژگی خاموش شدن خودکار پس از 15 دقیقه استفاده مداوم است که باعث می شود موتور بیش از حد گرم نشود.

سرهای ماساژ
دستگاه ماساژ دارای سه سطح قدرت است که به شما امکان می دهد سرعت را برای اعمال فشار مناسب متناسب با نیاز خود تنظیم کنید. با سرهای ماساژ گرم و سرد و همچنین پنج سر اضافی، می توانید بافت های عمیق پشت، گردن، شانه ها، بازوها و پاهای خود را ماساژ دهید.

ایده عالی برای هدیه با طراحی خوب
ماساژور دستی قابل حمل به صورت ارگونومیک طراحی شده است و دارای یک چمدان قابل حمل است که می تواند تفنگ ماساژور و تمام لوازم جانبی آن را در خود جای دهد و حمل آن را در سفر یا محل کار راحت می کند.