Warning: Attempt to read property "published_at" on null in /home/h219179/public_html/tebyan/wp-content/plugins/wordpress-seo/src/builders/indexable-post-type-archive-builder.php on line 93

Warning: Attempt to read property "last_modified" on null in /home/h219179/public_html/tebyan/wp-content/plugins/wordpress-seo/src/builders/indexable-post-type-archive-builder.php on line 94

واکس مو بد لب مدل Supersonik حجم 40 میلی لیتر

2,650,000 

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ﺗﺤﻮﯾﻞ اﮐﺴﭙﺮس

ﺿﻤﺎﻧﺖ اﺻﻞ ﺑﻮدن ﮐﺎﻟﺎ

bazartamin ad
شناسه محصول: 12291256 دسته:

توضیحات

معرفی راه حل تغییر دهنده حالت مو برای مردان مدرن – واکس موی بادلب 80 گرمی سوپرسونیک متوسط و براق. این پوماد انقلابی مبتنی بر آب با قدرت تصفیه‌کنندگی Fludipure™ 8G تزریق می‌شود و تجربه‌ای با طراوت و بدون بو را برای پوست سر شما تضمین می‌کند.

با تحریکات پوست سر و بوهای نامطبوع خداحافظی کنید، زیرا این موم استثنایی برای مبارزه با این مشکلات رایج خستگی ناپذیر عمل می کند. چه در حال تکان دادن کیف، پومپادور یا دم اردک هستید، مطمئن باشید که موهای شما با یک روکش فوق العاده صاف و فوق العاده براق، کاملا در جای خود باقی خواهند ماند.

تزریق Fludipure™ 8G تضمین می کند که پوست سر شما در طول روز شاداب و احیا می شود و به شما احساس اعتماد به نفس می دهد و برای غلبه بر هر چالشی که بر سر راه شما قرار می گیرد، آماده می شوید. این ماده ابتکاری مو و پوست سر شما را تمیز می کند و به طور موثر ناخالصی ها را از بین می برد و از هرگونه تحریک احتمالی جلوگیری می کند.

واکس موی سوپرسونیک با ماندگاری متوسط و روکش براق به شما امکان می دهد بدون زحمت به ظاهری براق و براق برسید. چه به یک جلسه کاری یا یک شب در شهر بروید، این پوماد موهای شما را تیز و پیچیده نگه می دارد.

این پوماد مبتنی بر آب که با دقت و تخصص ساخته شده است، به راحتی قابل استفاده است و به همان اندازه شسته می شود. بر خلاف موم های سنتی، موم موی سوپرسونیک هیچ گونه اثر یا احساس چربی باقی نمی گذارد و به شما این امکان را می دهد که از ظاهر و احساس طبیعی لذت ببرید.

برای دستیابی به بهترین نتایج، کافی است مقدار کمی از موم سوپرسونیک را بردارید و آن را بین کف دست خود بمالید تا گرم شود. به طور یکنواخت در سراسر موهای خود بمالید، با تمرکز بر روی مناطقی که به حداکثر چسبندگی و وضوح نیاز دارند. به دلخواه استایل بپوشید و تماشا کنید که سرها با هیبت از یال بی عیب و نقص شما می چرخند.

در مورد موهایتان به چیزی کمتر از کمال رضایت ندهید. روتین آرایش خود را با واکس موی بادلب 80 گرمی سوپرسونیک مدیوم و براق ارتقا دهید و اوج استایل، اعتماد به نفس و پیچیدگی را تجربه کنید. آلفای درونی خود را آزاد کنید و هر جا که می روید تأثیری ماندگار بگذارید.

حجم 40 میلی‌لیتر
کشور مبدا برند مالزی
شماره مجوز 546151/542
ترکیبات مواد مرطوب کننده
نوع محفظه کاسه‌ای
خاصیت حالت دهنده